من و اولین تیکه ی کادوی تولدم!

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

یه پست کوچولو!

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

یه پست آدینه ای!

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

یه پست کوچولوی شبانه! ؛)

سلام به همگی. شبتون بخیر 

دارم با گوشی براتون پست میذارم!

الان ساعت ١١:٣٥ پنجشنبه شبه و من و طناز خونه ی سارا مهمونیم!

طناز و خاله ش خوابیدن و من جلوی تی وی دراز کشیدم و سریال می بینم.

گفتم بیام یه حال و احوالی هم با شما بکنم! 

ایشالا فردا یه پست مفصل از این چند روز میذارم براتون.

کامنتهاتون رو هم خوندم. سوالای عمده و پر تکرارش رو تو پستم جواب میدم حتما.

دیگه اینکه خیلی دوستتون دارم! 

ایشالا که آخر هفته ی خوبی داشته باشید دوست جونای من! 

شب بخیر!

بای بای :)


روزهای بدون عشقم!

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.